Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Eliberare








Nu mă judeca! Sunt om în toată sălbăticia mea,
Am gândurile răsturnate, simţirea izbăvită
şi ochii mici, de dorul nevăzutelor lacrimi fugare!
Curând, o inimă va bate în locul golului ce l-ai simţit.
Ostilă şi timidă, îşi va începe muzica neştiutoare
şi parcă aşteptându-se la izbucniri frontale.
Eşti curios să o auzi... îţi simt venele cerându-i viaţa.
Nu fi naiv, e ca un prunc lipsit de păcate;
nu abuza, e ca o carte arsă de nefericirea
dragostei. Veţi deveni străinii ideali, căutătorii,
curtenitorii, staticii şi jovialii străini care
îşi dau mâna întâia oară.

Nu mă judeca! Am dreptul să nu-mi nasc inima,
am dreptul să nu ţi-o ofer, dar mi-e dor de lacrimi
nevăzute, iar simpla voastră întâlnire îmi va
readuce umanul în trup. Egoism ai spune...
Eu îţi zic doar favor reciproc şi plăcere a vieţii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu