Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Tăcerea cuvântului







Cuceritor- cuvânt, minciună, agonie! Incitant- cuvânt, crez, curată nebunie!

Nu te gândi departe, sunt prea aproape de pământ ca
să cazi în visare. Am inima dezgolită în faţa ta şi tu
închizi ochii... Aştepti ceva? Cuvinte, fum şi o nesimţire
a fiinţei noastre. Aştepti ceva? Îţi cred nerostirea, am învăţat
să o ascult tacit, să o devorez în şoaptă.
Nu înţelegi? Ascultă-mi-o şi tu!
Nu ştii câte spune, câte vrea să facă, câţi îngeri şi
câţi demoni a adunat în viaţa dintr-o oarecare
noapte. E flămândă şi nesigură, ca un animal de pradă
care şi-a găsit în cele din urmă, prădătorul.
Aştepti poveşti? Visează zâne despletite pe trupul meu!
Visează buze neatinse şi mâini în căutarea spaţiului
dintre noi.
Aştepţi sfârşit? Asteaptă răsăritul şi vei vedea în geam
un început al vieţii ce n-a fost. Aşteaptă secunda următoare
cu teamă, dar întregeşte-o!

Nu te gândi departe, visează nopţi tacite, cuvinte disperate
de sunete gândite, poveşti cu zâne goale de pe sfârşitul
pielii mele neatinse de soare!
Cuceritor şi incitant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu