Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 martie 2011

În nopți de satin




Nopți în lumini șerpuind pe șosea...
Străin pasager pierdut în mulțimi de trăiri
Am haina de mag, sunt așa de schimbat,
Prin sufletul tău văd tot în lumini!


Nopți în lumini, cântând în lumini,pierdut pe șosea...
Te invit la un film pierdut în lumini!
În nopți de satin, în camera ta, cu moment de vinil
Mă pierd în lumini cu dragostea mea...

Am haina de mag, sunt așa de schimbat,
Sunt chiar umbra ta...
Am masca de drac, sunt iluzia ta
Pentru vremea cea rea...

Nopți în lumini, cântând în lumini,pierdut pe șosea...
Născut din lumini, mă pierd în lumini...
Eu sunt tot ce ard
Să mor în lumini cu dragostea mea!
Sunt teama ta șerpuind pe șosea...

Naiv pasager, pierdut în mulțimi de străini
Cu haina de mag, sunt așa de schimbat,
Sunt iluzia ta...
Nopți în lumini, cântând în lumini, pierduți în lumini,
Prin inima ta...


....
Pentru acum- ”Iarba” :)- Lumini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu