Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 martie 2011

Sadism nirvanic!



Niciun plan de rezervă! Eu... cea cu atâta imaginaţie. Eu... care nu mă las dusă de val sau de priviri reci. Nu am niciun plan.
Te-am pierdut vreo secundă? Asigură-mă că nu e cazul să recuceresc începuturile. Asigură-mă că dincolo de tăcerea ta, glăsuirea mea nu înseamnă cerşeală sau înjosire. Sunt doar impulsuri pe care le înţelegi. Sunt doar necesităţi ale minţirii constante şi ale jocului. Asigură-mă că vorba ta, atunci când ai spus-o a fost aceeaşi minţire constantă.

Nu mă simt pregătită să te pierd, nu aşa! Am nevoie de lupta dintre trupurile noastre atunci când creierul e doar actorul secundar. Să lăsăm cuvântul gândit la o parte şi să invităm la dans instinctele. Dezlănţuie-te atunci când nu mă aştept, provoacă-mă atunci când ştii că nu-mi pasă, pălmuieşte-mă atunci când sunt jos, la picioarele tale. Dacă aşa te chem, aşa îţi spun că vreau să fie, dar nu te-asigur. E posibil să te uimesc şi eu, aşa cum şi tu o faci când te uiţi nepăsător la mine, când îmi ignori dorința.




Am reuşit să cobor suficient de mult în ochii mei ca să nu-ţi mai plac, să nu te mai atrag în niciun fel. Asta o ştii doar tu tocmai pentru că mă priveşti atât de sec. Şi dacă arăt că îmi cresc gheare şi nu aripi, atunci unde îmi mai e jocul? Te invit să mă vezi cum îmi desenez dungi sângerii pe tot trupul cu ele. Cum aluncă lasciv pe formele mele dezgolite şi cum nu vor să te rănească pe tine, ci numai şi numai trupul meu. Nu, nu e autodistrugere. Autosatisfacţie?! Te-aş lăsa să reflectezi. Poate că te invit să vezi un anumit proces. Pe cât de brusc, pe atât de sângeros. Procesul neîncheiat. Nu m-au ucis ghearele tale, dar nici ale mele nu mă vor ucide. E doar o demonstraţie a suportării. Trupul meu gol a suportat toate atingerile tale nirvanice. Atingeri care, pe cât de fugitive, au fost pe atât de evident imprimate pe coapsele, spatele, sânii, gâtul şi buzele mele.

Eu te invit să-ți revezi seducția brodată pe pielea asta străvezie, iar dacă sângele meu te excită, atunci dezbracă-mă uşor pentru că mă dor urmele tale şi pe dinăuntru şi pe dinafară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu