Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 mai 2011

Wine, Woman and Whisper


Poveştile ascunse miros a flori trecute. Au luat mirosul filelor învechite care le-au îmbrăţişat ceva vreme; iasomie, camelie, mărgăritar, mac, felii de măr, strugure, seminţe de kiwi, două pete de cafea tare şi alte câteva de vin- cea mai pură mireasmă a poveştii noastre. Şi-au pierdut pe rând forma, petalele, intensitatea culorilor, dar a rămas parfumul. Acela pe care îl respiră pielea mea în fiecare dimineaţă, după fiecare îmbrăţişare a patului gol, după fiecare aşteptare pe care o am de la acea zi, de la acea lumină care-mi îmbracă sufletul şi camera în roşul acela aprins, ca de caşmir, al razelor trecute prin perdea.

Povestea mea nu se termină nicodată, nu vă aştetaţi să vă povestesc despre dragoni, fecioare cu diademă şi prinţi veniţi de pe hipodrom; povestea mea este spusă de acest parfum care o imortalizează, povestea lui este spusă de către nopţile lungi şi curioase, de către dimineţile ingenue şi paşnice, de către şoapta parfumului poveştii mele.

Povestea noastră va reîncepe tainic, în acel miros al florilor trecute şi al vinului vechi; va reîncepe atunci când păcatul ascuns în şoapta femeii pe care o va vedea şi o va dori, va fi îmbrăcat deja neprihănirea!

Un comentariu:

  1. Asa este, nu s-ar potrivinici dragoni, nici diademe, nici hipodroame. Parfumul acela multiplu, in ale carui pliuri, adieri la ceasuri tainice contine atatea ambiguitati... Atatea echivocuri dulci. matasoase.

    RăspundețiȘtergere